O nás

Už vyše 15 rokov patríme medzi popredné agentúry, ktoré ponúkajú zaujímavé pracovné pozície. Neustále budujeme svoje služby 
a profesionalitu, o čom za nás hovorí aj:

  • 34 000 zrealizovaných pohovorov
  • 73 000 overených životopisov
  • 230 spokojných zamestnávateľov, pre ktorých sme vyberali / vyberáme vhodných uchádzačov
  • 137 odborných článkov alebo televíznych vstupov

My Vám prácu nielen ponúkame, my Vás pre ňu aj pripravíme. Pre nás nie ste jeden z mnohých, ale z mnohých jediný. Ak si chcete nájsť prácu, pošlite nám svoj životopis.

Zákulisie AuJobu - video

Nahliadni, čo sa deje za dverami AuJob-u

Náš vývoj

2004
2005
2008
2010
2014
2004

Zrod niečoho dobrého, kvalitného, prospešného... spoločnosti AuJob.

  • Prirodzeným výsledkom niekoľkoročných skúseností v oblasti personalistiky a práva bolo založenie spoločnosti AuJob, a to 4. júna 2004.
  • Prečo práve názov AuJob = „Au“ (zlato) + „Job“ (práca) = Zlatá Práca = AuJob.
  • Navrhnutie loga AuJob, červeného, dynamického, pútavého.
  • Nájdenie prvých priestorov v centre Bratislavy na Cintorínskej ulici. Chceli sme byť uchádzačom vždy nablízku.
  • Už dva mesiace od vzniku spoločnosti sme zamestnali prvého uchádzača. Tým sa spustilo naše zamestnávanie.
  • Zápis ochrannej známky AuJob do registra ochranných známok Úradu priemyselného vlastníctva SR.
  • Tento rok sme robili mnoho vecí prvýkrát – kúpili sme prvé AuJob auto, uverejnili sme prvý odborný článok.
  • V decembri sme zamestnali ďalšiu konzultantku pre rozšírenie nášho tímu.
2005

Naša „Zlatá práca“ začala prinášať viditeľné úspechy.

  • Priestory na Cintorínskej ulici nám začali byť malé. Presťahovali sme sa do nového a väčšieho priestoru na Jeleniu ulicu, v blízkosti Hlavnej železničnej stanice a v dobrej dostupnosti pre uchádzačov.
  • Znova sme rozšírili interný pracovný tím a začali sme zamestnávať naozaj svižným tempom.
  • Vnímali sme potrebu byť s uchádzačmi neustále v kontakte, preto sme prešli z pevných počítačov na notebooky.
  • V marci sme zamestnali 100. uchádzača.
  • Počas druhého roku našej existencie sme začali vnímať potrebu rozvoja. Preto sme zrealizovali 1. školenie na Remate pre zamestnancov AuJob-u. Školenia sa stali pre nás pravidelnosťou.
  • Aby sme viac vynikli, naše logo dostalo biele obrysy na čiernych písmenách.
  • Začali sme sa objavovať v médiách a na prednáškach o personalistike (napr. VŠ v Nitre).
2008

Stali sme sa ešte efektívnejšími...

  • Aby sme boli v kontakte so svojimi klientmi a uchádzačmi, rozšírili sme naše portfólio „AuJob áut“ okrem iného aj o prvý Smart.
  • Dosiahli sme rekord v obrate spoločnosti. Zamestnávatelia oceňujú našu prácu predovšetkým pre kvalitných, zamestnaných uchádzačov, náš individuálny prístup, rýchlosť a spoľahlivosť pri spolupráci.
  • Rozšírili sme našu ponuku služieb o vzdelávanie, personálny a firemný rozvoj.
  • Uskutočnili sme prvé školenie pre medzinárodnú obchodnú spoločnosť – Projektové riadenie a manažment.
  • Začali sme realizovať masovejší marketing, zúčastnili sme sa konferencií a Národných dní kariéry v Bratislave.
  • Výber vhodných uchádzačov sme začali realizovať aj formou Assessment a Development Centier.
  • "Práca pre ľudí - ľudia pre Vás" sa stalo naším mottom.
  • Koncom roka sme zamestnali nášho 1000-eho uchádzača.
2010

Investovanie do rozvoja a do IT segmentu podporilo naše výsledky.

  • Pri vyhľadávaní vhodných uchádzačov sme začali naplno využívať aj headhunting.
  • Niekoľkoročná práca v oblasti IT začala ovplyvňovať aj naše smerovanie. Vytvorili sme samostatný tím pre vyhľadávanie IT špecialistov, na cielené testovanie, oslovovanie a odbornú diskusiu.
  • Rozširovanie AuJob-ákov - tento rok sme sa začali pohybovať už v dvojciferných číslach počtu zamestnancov.
  • Zmenili sme smerovanie loga. Naša filozofia ostáva rovnaká - flexibilita, korektnosť, rešpekt, empatia, rýchlosť, individuálny prístup.
  • Začali sme dosahovať prvé úspechy aj pri vyhľadávaní a zamestnávaní uchádzačov do Švajčiarska, Česka, Nemecka, Rakúska, Srbska, Veľkej Británie...
  • Zamestnali sme 1500. uchádzača.
2014

Známi na Slovensku aj v okolitých krajinách. Už aj s novou tvárou.

  • Posledné roky sme sa pravidelne objavovali v Top desiatke najlepšie ohodnocovaných veľkých personálnych agentúr na Slovensku.
  • Prešli sme na nový, cloudový systém databázy, ktorý zefektívnil našu prácu a umožnil pracovať s uchádzačmi kedykoľvek a z ktoréhokoľvek miesta.
  • Aby sme boli pre Vás vždy k dispozícii a s aktuálnymi informáciami, „nabehli“ sme na smartphony s nelimitovanými prístupmi.
  • Výrazne sme upravili logo – náš názov spoločnosti sa objavil v elipsovitom tvare, čo symbolizuje tvár, tzn. headhunting, naša hlavná pracovná metóda pri hľadaní vhodných uchádzačov.
  • Ďakujeme všetkým 230 zamestnávateľom a 2350 zamestnaným uchádzačom za spoluprácu.
  • Na Vašej práci nám záleží. Už vyše 16 rokov.

My sme AuJob

Peter Ulbrik

Peter Ulbrik

CEO

„Som prísny, ale viem sa aj zasmiať. Som pedant a neuspokojím sa s priemernosťou. Ale najmä, som AuJob telom aj dušou.“

Gabika

Gabika

Project Manager

„Ako právnička som vždy chcela pomáhať ľuďom ľudsky, nielen striktne právnicky. Preto je AuJob pre mňa tou najlepšou voľbou.“

Lenka

Talent Acquisitor

Práca v HR mi dala naozaj veľa skúseností. Vďaka AuJobu mám možnosť neustále sledovať trh práce a spoznávať nové zaujímavé spoločnosti. Okrem personalistiky a recruitingu sa zdokonaľujem aj v marketingovej sfére a komunikačných zručnostiach. V neposlednom rade, som vďačná za náš skvelý tím a kolegyne, s ktorými vždy všetko zvládneme.

Lenka

HR Konzultant

Vďaka práci v personálnej agentúre získavam prehľad o dianí na trhu práce. Najviac sa učím od samotných kandidátov, ktorí sú špecialisti vo svojej oblasti. Okrem odborného rastu je AuJob ideálnym miestom aj pre ten osobný, pretože mám možnosť pracovať so skvelým teamom.

Monika

HR Konzultant

Pracovať v HR považujem za jednu z najnáročnejších ale zároveň najkrajších povolaní. Už počas strednej školy som vedela, že chcem pracovať s ľuďmi a pomáhať im, preto som si vybrala študovať personálny manažment. AuJob mi dal možnosť v tomto smere nie len kariérne, ale aj osobnostne rásť a vstúpiť do skutočného HR sveta.

Sandra

HR Konzultant

Vďaka práci v personálnej agentúre som získala hlavne obšírne znalosti z oblasti HR či marketingu. Neustálou výzvou je práca s kandidátmi z rôznorodých pracovných oblastí, čo ma naučilo s nimi nielen správne komunikovať, ale aj posúvať sa vo svojom osobnostnom raste.