Head of Service Desk

Úvod » Vyhľadávanie práce » Detail ponuky
Informácie o pracovnom mieste

Vašou úlohou bude:
• poskytovanie 1st line technickej podpory
• vzdialená správa užívateľského prostredia
• poskytovanie zákazníckej
• vedenie teamu 5-10 ľudí
• vykonávanie pracovných úloh a povinností podľa ITIL štandardov,
incident management, problem management, asset management a ďalšie
• pravidelné školenia agentov, rozvíjanie ich zručností

Požiadavky na zamestnanca

• 5 ročná prax v oblasti zákazníckej podpory, service desk, incident management, change management, nastavovanie procesov
• základy administrácie Windows serverov
• znalosť Microsoft Excel

Znalosti

Znalosti:
MS Excel

Požadované vzdelanie:
Stredné odborné s maturitou
Vysokoškolské

Zameranie štúdia:
ekonomické
informačné technológie

Cudzie jazyky:
AJ - mierne pokročilý

Prax:
Min.5 rokov

Skúsenosti:
Service desk
nastavovanie procesov
incident management
change management

O spoločnosti

Čo tým získate vy?
• zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
• finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
• 5 dní dovolenky navyše
• poukážky na plne hradené stravovanie
• rôzne eventy a teambuildingy
• homeoffice 4 dni do mesiaca



Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v Oznámení dotknutej osobe. Informácia o spracúvaní osobných údajov podľa § 15 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, ktoré sú dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.