Je čas na zmenu? Chceš sa posunúť o krok vpred, ale chýba ti príležitosť? Ako Client Support Specialist získaš príležitosť pracovať pre úspešný software house!

Úvod » Vyhľadávanie práce » Detail ponuky
Informácie o pracovnom mieste

Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.

Ako Client Support Specialist budeš :
• aktívne komunikovať s klientom pri riešení incidentov (prevažne formou e-mailu, občas aj telefonicky)
• pomáhať zákazníkom pri identifikácii problému
• navrhovať možnosti odstránenia vzniknutých incidentov
• pravidelne využívať angličtinu pri komunikácii so zákazníkom alebo s kolegami
• súčasťou Cloud tímu v Bratislave

Požiadavky na zamestnanca

Čo je pre teba na tejto pozícii potrebné?
• mať za sebou skúsenosť s administráciou Linux alebo Windows serverov
• základy z oblastí sieťových technológií a skryptovacích jazykov ( Bash, Python, atď.)
• schopnosť kooperovať pri práci s ostatnými členmi tímu ale aj improvizovať a riešiť úlohy samostatne

Znalosti

Požadované vzdelanie:
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa
Zameranie štúdia:
IT
Cudzie jazyky:
Anglický jazyk - pokročilý (B2)

Prax:
• pozícia je vhodná aj pre juniorov

Osobnostné predpoklady:
• chuť posúvať sa neustále ďalej a učiť sa nové veci
• algoritmické a logické myslenie
• samostatnosť, zodpovednosť a komunikatívnosť

O spoločnosti

Náš klient je medzinárodná spoločnosť, ktorá sa pohybuje v oblasti informačných technológií a venuje sa najmä vývoju softvéru na mieru. Primárnu úlohu zohrávajú webové aplikácie. Venujú sa tvorbe redakčných systémov, web developmentu, credit scoring systémov, CRM a iných. Pracuje sa v tíme, ich veľkosť závisí od projektu a jeho náročnosti. Projekty: prevažne vo finančnej oblasti v bankovom a poisťovacom sektore, charitatívne organizácie a retail.

Čo ti táto spolupráca ponúka?
• možnosť výberu pracovného pomeru ( TPP/ živnosť)
• nové technológie- spoločnosť je otvorená nápadom na využitie inovácií
• technické školenia, certifikáty, interné školenia, ďalšie vzdelávanie (účasť na odborných konferenciách podľa vlastného výberu)
• organizácia vlastných tréningov a Tech sessions
• občerstvenie v priestoroch firmy – káva, čaj, nealko, ovocie, sladkosti

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v Oznámení dotknutej osobe. Informácia o spracúvaní osobných údajov podľa § 15 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, ktoré sú dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Dátum zverejnenia: 23.4.2018