Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Čo bude vašou úlohou? Budete:
- riadiť, viesť a koordinovať zverené úseky spoločnosti (ekonomické oddelenie, personálne oddelenie a oddelenie nákupu či logistiky),
- dohliadať na dosiahnutie stanovených cieľov,
- zaisťovať, aby všetky aktivity boli vykonávané v súlade s platnými zákonmi a právnymi predpismi,
- podieľať sa na rozhodovaní o ročnom rozpočte spoločnosti,
- informovať pravidelne riaditeľa a vedenie firmy o výsledkoch, plánoch a vzniknutých problémoch zvereného úseku,
- spolupracovať pri obchodných jednaniach s dodávateľmi ako aj so zákazníkmi,
- rozhodovať o rozmiestnení a organizácii ľudských zdrojov,
- budete členom vedenia spoločnosti.
Čo Vám táto pozícia prinesie?
- stanete sa súčasťou vedenia spoločnosti, ktorá je jedinečná vo svojej oblasti pôsobenia,
- zlepšíte svoje riadiace schopnosti a skúsenosti z oblasti people manažmentu,
- získate nový obzor a vedomosti z oblasti pôsobenia spoločnosti, keďže patrí k celosvetovo uznávaným výrobným spoločnostiam.